25 Kasım 2011 Cuma

Tunç Kılınç - Fikir Atölyesi

Tunç Kılınç,kendisini yaklaşık 2 senedir takip etmekteyim,blog sayfasını sık sık takip ediyorum yazılanlar gerçekten benim ilham kaynağım oldu kendisinin nasıl biri olduğunu pek bilmesemde internet sitesi bana ne gibi birisi olduğunu zihnimde profilini çizmiştir.Sayfasının ismi Fikir Atölyesi muazzam bir isim,bazen düşünüyorum nasıl bir alan adı alabilirim diye,site açacağımdan değil belki bir arkadaşım yada bu konuyla ilgilenen birilerine fikri verebilirim diye,fakat fikir atölyesi ve içeriği çok harika bu yönden Tunç Kılınç bey'e yada benden kat kat büyük olduğu için Tunç Abi'mize teşekkür ediyorum böyle güzel bir sayfayı internet dünyasına kazandırdığı ve fayda sağladığı için.

Fikir Atölyesi'ne gitmek için resime tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder