24 Kasım 2011 Perşembe

Bloglamak

İnternette çok vakit geçiren bir toplumuz belkide bilgim yok ama dünyada en çok bilgisayar başında vakit geçiren ilk 5 ülke içine girebilirmiyiz,olur yada olmaz yakın gibi görünüyor,internet dünyası öyle birşeyki ne araştırırsanız araştırın size en alakasız konuyu bile çıkarabiliyor bu yüzden "bilinçli kullanıcı" diye bir tabir çıktı.Ne kadar saçma sapan bir isimdir öyle,bilgisayarı bilinçsiz kullanmak,zarar vermek,zararlı içerikler hazırlamak bunları çoğaltıp sunmak,korsan,hırsızlık vs birçok konuyu ele alıyor ama kimin umrunda,insanın bence söylemek istediği birşeyler olmalı,bunları içinde tasarlayıp biryerlere dökmeli,yazmalı,yorumlamalı,başkalarının fikirlerini görmeli onlarla paylaşmalı.Sene 2004 ben o zaman "blog"denen olayı bir websitesi olarak biliyorum ve websitesi açmaya çabalıyorum,amacım öğrenmek öğrendiklerimi pratik yaparak websitesine aktarmak sonucunda mutlu oluyorum,yaptığım şeyler çok basit şeyler,bir kullanıcı hesabı alıyorum ismimi yazıyorum şifremi kullanıcı adımı ve blogluyorum.Bunları yaparken hiçbir amaç gütmüyorum,bu 6-7 senede bu olay o kadar geliştiki blog açıyorsun birşeyler paylaşıyorsun,bu gündem ile ilgili olabiliyor,teknoloji,moda,giyim,mutfak vs birçok konuyu ele alabiliyor,çok iyi bir takipçi listeniz varsa eğer sizlere maddi destek bile sağlanabiliyor,tabi bu armut piş ağzıma düş gibi değil,çeşitli reklamlar alıyorsunuz bunları sayfanızda yayınlıyorsunuz ve size ek gelir bir harçlık yada blogunuzun maddi masraflarını karşılıyor,ne kadar güzel birşey,insanlar kendi düşüncelerini paylaşarak fikir alışverişinde bulunuyorlar,internette gezen insanlar birşeyler öğreniyor,belki oda blog açıyor yazı yazmaya başlıyor,taa o eski günlere dönup baktığım zaman gördüğüm birçok şey var,internet ve blog sistemi çok gelişti "wordpress,blogger"bunların başında geliyor,sizi dünyaya açıyor,ilerleyen zamanlarda blogunuzla ilgilenmek "benim için evinizin bahçesi gibi oluyor,zevkli ve huzur veriyor" yazmak güzel birşey eğer bu yazımı okuduysanız sizlerde yazabilirsiz,başkalarıyla fikir alışverişi yapabilir yada bildiğiniz bir konu üzerinde açıklama yaparak,yazılar yazarak başkalarına faydalı işler çıkarabilirsiz.Eğer sizde bir mikroblog sayfam olsun istiyorsanız aşağıdaki servis sağlayıcılarından " ücretsiz " bir hesap yaratabilir kendinize ait blog alabilirsiniz.Hepinize iyi bloglamalar...


 

Wordpress blog açmak istiyorum !


Blogger blog açmak istiyorum !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder