23 Kasım 2011 Çarşamba

Time to Time

Böyle bir yeteneğiniz olsaydı ?
20 yaşındayım ve şu ana kadar yaşadıklarımı 1 sayfaya sığdırabilirim,çok birşey yaşamadım aslında bir o kadar da çok şey yaşadım,insan ne gibi şeyler yaşadın sorusuna bile kısa cevaplar verebiliyor,birde dünyayı köşe bucak gezen bir gezgin'e sorarsanız kim bilir ne kadar çok şey anlatır sizlere,gezdiği yerleri karşılaştığı insanlardan bahseder yaşadığı ilginç olayları bir bir anlatıverir.Benim yaşadıklarım bunun 10 da 1i bile değil evet değil önemli sayabileceğim çok az detay var,aslında burada bahsedecek olduğum şey insanın ömrünün sonunda geriye dönüp evet ben bunu yaşadım ve çok memnunum diyebileceği ne olabilir ? yetişkin bir insanın yaşadıkları sabah kalkmak,işe gitmek,çalışmak işte yaşadığı olaylar "genelde monoton oluyor" ve evine gelip akşam yemeğini yemek,dışarı çıkmak,olmuyorsa evinde oturup televizyon izlemektir.Bu süreç uzun bir süre devam edeceğini varsayalım,geriye ne kaldı ? senede birkez çıkacağınız tatil mi sizin detaylarınıza sığan ? yada yaşadığınız bu monoton hayatmı ? belki maddi durumunuz iyi olsa daha iyisini yapabilirsiniz buna katılıyorum,çok kötüyse eğer yaşama arzunuz ve maddi sıkıntıda olmanız sizin hayat kalitenizi daraltır ve yaşamak için var olduğunuzu anlarsınız,bolluk içinde yüzen bir insansanız eğer paranın içinde sıkılır durursunuz evet...2000 yılından bu yana 11 sene geçti ve bu 11 senede televizyon karıştırırken karşıma çıkan ünlü kişileri gördüğüm zaman aa ne kadar yaşlanmış,saçları beyazlamış,eskiden çok gençti diyorum,aradan 5-6 sene geçmesine rağmen şaşırdığım insanlar bile var.İnsanlar çabuk yaşlanıyor çabuk tükeniyor,yaptıklarından daha çok tükeniyor,yaşadıklarından daha çok tükeniyor ve bunun farkında bile değil.Amaç sadece para kazanmak değil başkaları seni nasıl görüyor,nasıl tanıyor,başkalarının gözünde nasıl canlanıyorsun,bir profil olmalı bence,çünkü böyledir zaten,birisini andığımız zaman ilk önce yüz profili aklımza geliyor olmalı,uzun süre görmediğimiz kişiler birden karşımıza çıktığı zaman... evet işte "zaman" ne kadar hızlı ne kadar seri bizi kandırdığını görebiliyorsunuz...

David Beckham 1998       /       David Beckham 2011


David Beckham,ingiltere futbolunun yıldızı,süperstarı,manken aynı zamanda reklamlarda rol alıyor,futbolu iyi biliyor,yakışıklı olması ve çekiciliği ile meşhur,paraya para demiyor,belkide dünya nimetlerinin herşeyinden faydalanabiliyor aklınıza ne geliyorsa...Bu adam birden parladı,herkes konuşmaya başladı,para kazandı,farkındaydı oda,yakışıklıydı,parası vardı "o zamanlar biraz daha azdı" ama olsun maddi durumu gayet iyiydi,çok kazandı,daha kazandı,kazandı kazandı,kazanmaya devam ediyor,ve belkide kazanarak ölecek,ben artık beckham'dan bahsetmiyorum ama o kazanıyor.Hayat birinci çalımı attı ona artık ama bazı insanlar bunun farkında değil,belki kendiside değildir." Futbol hayatı bitti"denebilir,evet artık futbol onun için son demlerinde.Yakında yakışıklı olmasıda para etmeyecek çünkü yaşlanıyor,zamanın hayatın ona verdiğini şimdi bir bir geri alıyor.Beckham artık yaşayan bir efsane yolunda adım adım ilerliyor,zamanda ilerliyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder